úterý 19. června 2012

Koncert Evanescence 17.6 Incheba Praha


Stal se zázrak. Po mnoha letech zavítali do našich končin za vcelku rozumný peníz, takže jsem si to logicky nemohla nechat ujít.

Rozhodli jsme se přijet do Prahy v neděli krátce po poledni, abychom si mohli vychutnat krásy tohoto města (ehm ehm). Proti hlavnímu městu veskrze nic nemám - asi první dvě hodiny. Poté vždy nastane nějaká neočekávaná událost, která můj názor změní.

Tentokrát se jednalo o tři holohlavé pány, jejichž společná inteligence byla dostačující tak akorát na to, aby byli schopni sejít do metra a svézt se jím. Taktéž se vždy musím pousmát při zmíňce, že Brňané se prý oblékají naprosto příšerně a nevkusně. Deset minut na lavičce Václaváku mě ubezpečilo o tom, že Praze průměr výrazně zlepšují především cizinci. 

Kolem šesté hodiny jsme již stepovali před arénou, stejně jako asi stovka dalších lidí nejrůznějších věkových kategorií a stylů (nejvíce zastoupení byli mladí, černě odění s rádoby cool a gothic natupírovanými účesy).
Hala na první pohled vypadala jako o trochu větší seník s vcelku rozumným podiem, takže jsme neváhali, vyčíhli místo cca 2 metry od mikrofonu a pečlivě bránili naše území.

Po dvou hodinách se na jevišti objevila předkapela, jejíž jméno si nepamatuji (stejně jako většina přítomných, troufám si odhadnout). Paní v tmavých jeansách a černé upnuté košili vzala do ruky mikrofon a .. nic? Přestože se urputně snažila (dle výrazu obličeje), zvukař byl nejspíše náhodně odchycený člověk na ulici, jelikož jsem slyšela bubny, kytary, slečny, co si vedle mě povídaly, ale ji bohužel/bohudík ne. Situace se opakovala po celé vystoupení, což začalo poněkud zavánět nějaký škodolibým vtipem.

Modlila jsem se, aby se totéž neopakovalo u Amy. To se bohužel stalo, ale pouze u prvních dvou písní. Zbytek byl velmi povedený.

Měla jsem vskutku skvělý výhled a Amy se chovala naprosto báječně. Krásné šaty, skvělý zpěv, z něhož bylo znát nefalšované nadšení a roztomilé "děkuji" téměř po každé písni. 
Dojem mi ale kazili fanoušci. Jmenovitě dvoumetrový chlapec s velkým drdolem přede mnou, který celý koncert nesledoval dění na podiu, nýbrž byl fascinován fanoušky a co pět vteřin hlavou otáčel do stran. Slečny vedle mě, které přes "Tam není nic vidět" - "To nevadí, hihi" stále urputně točily nekvalitní záznam na nekvalitní přístroje, nebo snědý pán těžce definovatelné národnosti, který se neustále prodíral kotlem sem a tam.

Sečteno, podtrženo. Bylo to skvělé. Jsem ráda, že jsem ji po tolika letech mohla vidět na živo.

Fanoušky vem čert, kdyby nebylo stupidních lidí, znamenalo by to, že jsem nejspíš po smrti a v ráji.

Amy Lee na Twitteru:  Prague you ROCK!!! I hate to leave! Thank you for an awesome night, we won't forget it. Až se znovu setkáme...


Žádné komentáře:

Okomentovat